Iz hotela dodaju da je prema dostupnoj evidenciji, predmetna soba redovno održavana, uključujući redovno čišćenje i održavanje, dostavu svježih ručnika i pražnjenje otpada.
Godišnji nam je uništen. Dočekala nas je prljava soba puna žohara, prljava kupaona i terasa. Usluga je bila još gora, ispričao nam je ogorčeni čitatelj koji je poslao fotografije hotela Aminess Younique Senses resort na Hvaru. Dodao je da nitko na recepciji nije reagirao na njihove pritužbe.

Kazao je da je soba izgledala više kao podrum, a ne kao soba. Posteljina, zavjese i jastučnice, sve je, tvrdi, bilo prljavo. Nitko im nije, kako je ispričao, došao očistiti sobu danima.
– Tu smo bili sedam dana, a smještaj smo platili 1500 eura. Ništa nije bilo kako smo s njima dogovorili. Čak nije bilo ni šampona u bočicama kako su rekli da će biti. WC je bio totalno prljav. Toliko da smo sami kupili deterdžente i oprali ga. Na recepciji smo im pokazali račune, nije ih bilo briga – rekao je.

– Ovo je užasno. Reklamiraju se kao da su među najboljima, a zapravo posjetiteljima pružaju apsurd od uvjeta. Nismo jedini koji smo se žalili tih tjedan dana. Bilo je i Hrvata i stranaca koji su se žalili. Gledali smo djelatnike kako se smiju na hodnicima, nešto su gledali na mobitelima. Nas nisu doživjeli. Menadžera nije bilo nigdje – dodao je.
Nisu bili ni zadovoljni hranom koja im je bila pružena.

– Govore da hranu kuhaju naši ljudi. Njih nisam vidio. Hrana je bila prljava, a šopska salata nam je stigla s maslinama koje su u sebi imale košticu. Na kraju su nam htjeli dati 20 posto popusta jer smo im kukali svih sedam dana. Ja sam to odbio. Bio sam spreman pozvati policiju, da znaju da ne želim bježati iz hotela. Htio sam dati do znanja da ne želim platiti lošu uslugu – rekao je.
Cijeli tekst i fotografije pogledajte na portalu 24sata.hr
(24sata.hr)