Dok građani Bosne i Hercegovine svakodnevno muku muče s rastućim cijenama hrane, goriva i osnovnih potrepština, nevjerovatnih 160.000 KM ( oko 80.000 eura) potrošeno je u samo pet minuta na besmislenu TikTok “bitku” između dvojice krajiških tiktokera – Sanela Patka i Zehrudina Nadarevića (Huda Company).
Ovaj “duel” privukao je hiljade gledalaca, koji su nesebično slali ruže, lavove i druge virtuelne poklone, omogućavajući dvojici influensera da zarade ogromne svote novca bez ikakvog stvarnog doprinosa društvu. Na kraju, pobjedu je odnio Huda, a slavlje u njegovom taboru bilo je veliko.
Ovo nije prvi slučaj da se ogromne količine novca troše na TikTok okršaje, ali je u kontekstu trenutne ekonomske krize posebno degutantno. Dok se širom BiH organizuju bojkoti zbog visokih cijena u trgovinama, dok roditelji jedva kupuju školski pribor djeci, neko je bez razmišljanja “bacio” 160.000 KM na animirane poklone na društvenim mrežama.
Zar stvarno živimo u društvu gdje je važnije podržati tiktokera u besmislenom nadmetanju nego pomoći siromašnoj porodici, donirati bolesnom djetetu ili pomoći studentske stipendije?
@dobrabat Big Mec Huda Vs Sanel #dobra_bat19 #dobrabat #dobrabatyoutube ♬ original sound – Moeminngyi
(crna-hronika.info)