Prošla godina bila je rekordna za BMW nakon što je prodaja porasla za 7,3% na 2.253.835 automobila. Ovim impresivnim rezultatom, bavarska marka iza sebe je ostavila konkurente iz prestižnog premium segmenta.
Naime, u istom periodu, Mercedes je prodao 210.035 vozila manje (2.043.800 primjeraka), dok se Audi morao zadovoljiti s nešto više od 1,9 milijuna kupaca.
Da ne bude zabune, nije riječ o rezultatima grupacije (Mini se računa zasebno), već isključivo o modelima sa značkom BMW-a.
Što se tiče električnih automobila, Audi je ostao na 178.000 primjeraka, dok su BMW i Mercedes prodali 375.000, odnosno 240.600 primjeraka, piše Reuters.
BMW Grupa (uključujući MINI i Rolls-Royce) uspješno je postigla cilj da električna vozila čine 15 posto ukupnih isporuka. Cilj za 2024. je doseći 20 posto dok se u 2025. očekuje rast na 25 posto.
Dugoročno, cilj je da električna vozila do kraja desetljeća čine više od polovice godišnjih isporuka.
Marka sa sjedištem u Münchenu nada se da će pokretačka snaga porasta potražnje za električnim vozilima biti platforma Neue Klasse, piše BMWBlog.